XADO DOT-4 - 0.5L Stabdžių skystis

Sintetinis stabdžių skystis.

Galima naudoti kartu su DOT 3, DOT 4, DOT 5.1. Pranoksta amerikiečių standarto DOT 4 reikalavimus ir pirmaujančių automobilių gamintojų (BMW, VW, MAN) specifikacijas lengvųjų ir krovininių automobilių stabdžių skysčiams.

Reikalavimai ir leidimai:

  • DOT 4 FMVSS 116
  • SAE J 1703
  • ISO 4925
  • BMW 9368
  • VW 3057
  • MAN TUC v3681

xado revitalizantai

7,50 €
Su mokesčiais Atsiėmimas parduotuvėje per 0 - 1 d.d. / Pristatymas kurjeriu per 1 - 2 d.d

Pranašumai:

Užtikrina patikimą ir saugų visų tipų automobilių stabdžių sistemų darbą.

  • 2,5 metų (~125 000 km ridos) garantuoja nepriekaištingą stabdžių sistemos darbą.
  • Skystis lieka nesuslegiamas net pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis (kai ilgai ir intensyviai stabdoma esant aukštai temperatūrai).
  • Vairuotojo pastangos tik paspaudus stabdžio pedalą staigiai perduodamos į stabdžių kaladėles.
  • Pasižymi aušta „drėgno“ virimo temperatūra (aukštesnė kaip +170 С), taip išvengiama „stabdžių atsisakymo“.
  • Užtikrina greitą šilumos šalinimą iš stabdžių sistemos detalių, apsaugo nuo stabdžių perkaitimo.
  • Dėl mažo klampumo esant žemai temperatūrai garantuojamos puikios eksploatacinės savybės esant žemai temperatūrai (žemiau -50 С).
  • Apsaugo nuo nuosėdų susidarymo ir palaiko idealią stabdžių sistemos švarą.
  • Pilnai suderinamas su visų tipų metalais, lydiniais, sandariklių medžiagomis, naudojamomis automobilių stabdžių sistemose.
  • Revitalizantas apsaugo besitrinančius paviršius nuo įdrėskimų ir korozijos, o tuo pačiu užtikrina sklandų stabdžių sistemos darbą. 


Kodėl XADO DOT 4 sudėtyje yra revitalizanto:

XADO DOT 4 sudėtyje esantis revitalizantas ant detalių sienelių ir pagrindinių bei darbinių stabdžių cilindrų stūmoklių sudaro labai lygų (Ra < 0,06) sluoksnį, pasižymintį antikorozinėmis savybėmis. Taip pašalinama galimybė susidaryti atplaišoms ir korozijai. Taip padidinamas stabdžių sistemos patikimumas ir darbo sklandumas. Net esant pavojingam drėgmės kiekiui XADO DOT 4 stabdžių gedimo grėsmė sumažėja 2-2,5 karto, lyginant su tais atvejais, kai naudojama stabdžių skystis be revitalizanto.

Kodėl reikia keisti stabdžių skystį.

Stabdžių skystis yra higroskopiškas, t.y. skystis gali sugerti drėgmę.

Naujas stabdžių skystis pasižymi labai aukšta (virš 260 С) užvirimo temperatūra ir lieka nesuslėgtas net intensyviai kaistant stabdžiams stabdymo metu. Skystis iš karto perduoda vairuotojo impulsą, spaudžiant stabdžio pedalą stabdžių kaladėlėms. Bėgant laikui, per mikroskopines žarneles ir sandarinimo įtaisų poras besiskverbianti drėgmė nusėsta stabdžių skystyje, o tai mažina jos užvirimo temperatūrą. Perkaitus stabdžių kaladėlėms stabdžių skystis gali užvirti. Užvirus skysčiui susidaro garų ir oro dujų burbuliukai. Skystis tampa suslegiamu. Stabdymo impulsas nuo pedalo perduodamas ne iš karto ir vairuojas pajunta, kad stabdymas lėtėja.

Ribinė užvirimo temperatūra - 160 С.

Po 2-2,5 metų naudojimo stabdžių skystį reikia keisti.

Techninė informacija:

Rekomenduojama naudoti automobiliuose, kai gamintojas rekomenduoja naudoti stabdžių skysčius
DOT 4 arba DOT 3.

Maišomas su standartiniais stabdžių skysčiais (skaisčiai auksinės spalvos skysčiais DOT 3, DOT 4, DOT 5.1).

Negalima naudoti:

Stabdžių sistemoje su skysčiu, pagamintu mineraliniu pagrindu (žalios spalvos, LHM) arba silikoniniu stabdžių skysčiu (purpurinės spalvos, DOT 5).

Alyvos gamintojai
Eksploataciniai skysciai - priedai
Alyvos klampumas (SAE)
DOT 4 Stabdžių skystis
Alyvos-Skysčių talpa
1L
Antifrizas ir eksploataciniai skysčiai
Xado

Specifinė nuoroda